Side Navigation

X

KAKO PLAČAMO VODU KOJU NE DOBIVAMO

Moram Vas izvijestiti da plaćamo vodu veoma skupo, a pritom ne znamo kakva je voda. Kad je u kombinatu remont i ne dobivamo onakvu vodu koju smo platili i to traje godinama. U tom razdoblju velika većina građana grada Belišća pije vodu iz vodovoda upitne kvalitete i to tako svake godine, a što je naj interesantnije naplaćuju nam kao da je pitka. Tom prigodom sam uputio mail Hidrobelu da mi objasni što plaćamo.

Poštovana direktorice Lidija Gavrić,

Možete mi reći zašto nam naplaćujete vodu za rujan po cijeni pitke vode, a shodno Vašem obavijest o remontu  „Obavještavamo vas da se zbog godišnjeg remonta energetskih postrojenja tvrtke DS Smith Croatia Belišće d.o.o. voda ne preporučuje za piće u razdoblju od 08.09.2021. do 19.09.2021. godine“. A računi su došli kao da ste nam isporučili pitku vodu. Od Vas tražim da mi obeštetite i vratite mi moj novac.

Tek nakon drugog maila sam dobio odgovor.

Poštovani,

vezano za Vaš upit o ispravnosti vode za piće u razdoblju od 8.9.2021. do 19.9.2021. i našu obavijest da se voda u tom razdoblju ne preporučuje za piće, moramo Vas obavijestiti da je voda u tom razdoblju bila zdravstveno ispravna i pitka. Nigdje u obavijesti se ne navodi da voda nije bila ispravna za piće.

S poštovanjem.

Hidrobel d.o.o. za vodne usluge

Nikola Lacković mag.oec.

Voditelj općih, pravnih i kadrovskih poslova

Kontakt mob: 0994904462

Iako nisam dobio direktan odgovor dobio sam bar nekakav meni neprimjeren, sa pitanjem samom sebi šta to mi plaćamo i za naš novac dobijemo, a pritom nitko se ne postavlja pitanje zašto nas potkradaju.

Branko

Pogledaj još

Comments

Leave a Comment

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>